Повість "мій світ в очах собаки"

ГЛАВА 2

Повість. Мій світ в очах собаки. Глава 1Весна, ранок і пора вставати на пари. Як же не хочеться, але треба. Ах да забула випаде я Хелена Вокер від мого обличчя і буде ця розповідь. Ну і для початку трохи про себе.
Звуть мене Хелена (як ви це вже зрозуміли) мені 20 років я студентка другого курсу ветеринарії. Вчуся і живу в Пітері. Ну поки це все, думаю потім ви і так все самі дізнаєтеся.
Нарешті я встала як завжди потопала на кухню зробила собі міцну каву щоб остаточно прокинутися, і почала збиратися в універ.
-Лой, де мої ключі? Скрикнув я
Ой як же я могла забути ще про одного мешканця моєї квартири. І так Лой це моя найулюбленіша собака. Лабрадор, чорний як ворон, хлопчик 2-х років у загальному красень ще той ... Таких собак як він треба ще пошукати і мої батьки його знайшли ... З характером у нього проблем не було добрий підслухана пес ну да іноді він міг вередувати але мені це подобається.
-Улюблений спасибі що в черговий раз знайшов і приніс мені ключі-гладячи по голівці я говорила лою з усією любов`ю - Ну все Лой я на пари
Обійнявши собаку і поцілував його в носик я пішла в універ. Моє серце вже нудьгував по лою розриваючись на частини, і думки у мене були тільки одні, скоріше б до улюбленого песика додому.
Проїхавши пару зупинок і ось я в інівере сиджу на парах, скучаю (на парах я хочу вам сказати дуже нудно й сумно, робити нічого, а слухати нудні матеріали викладача у мене просто не вистачає сил). І просидівши близько 3-х годин на парах ... Ура додому.
Цього разу мені довелося довго чекати автобус прочекавши близько 30 хвилин я нарешті сіла в нього. Я як завжди сиділа і слухала музику. Думки були нема про що все начебто перемішалося тільки одна музика і більше нічого.